gonda-joost.reismee.nl

Met 4x4 naar de Andes

Morgen gaan we naar de Andes. Vanmorgen hebben we eerst heerlijk uitgeslapen, gezwommen op het dak, in het zonnetje gezeten en vervolgens weer onwijs ver gelopen om een autoverhuur bedrijf te vinden dat op Av. Manquehue 600 zat. Alleen...ze hebben hier Norte en Sud en dan dezelfde Avenida met dezelfde nummers alleen als je op Norte zoekt vind je hem dus nooit als je op Sud moet zijn! Dit was het geval. Afijn, na veel gedoe en spraakverwarringdan toch een autootje gehuurd. Morgenochtend staat er een Suzuki Vitara 4x4 mét airco én navigatie voor ons klaar en deze hoeven we pas maandag weer in te leveren. Dan moet Joost weer aan het werk dus dat komt mooi uit, special price van 218 eurootjes all incl., behalve de benzine dan maar die kost hier ook niet veel.

We hebben een beetje routes uit zitten stippelen maar waar wij heen willen is op google maps niet te vinden, hopelijk begrijpt de gps ons wel. We gaan richting Cajón del Maipo en dan verderop naar Baños Morales, warmwaterbaden. De foto's zijn prachtig en we hebben al van alles ingepakt om overal op voorbereid te zijn, van zwemgoed voor de warme baden tot een dik vest en spijkerbroek voor als er sneeuw ligt.

Ik ben heel blij met het autootje want mijn voeten zijn helemaal stuk en branden aan een stuk door van het vele lopen. Ik denk dat ik als een Amerikaanse toerist blijf zitten en vraag of Joost de motor laat draaien als hij dingen gaat bezichtigen -D

Nou, ik ga nog even lekker lezen en dan bijtijds het bedje opzoeken, omaatje is moe ;-)

Hasta mañana !

Buenos noches,

Joost en Gonda

p.s.: vandaag geen enkele foto gemaakt ;-)